Ob 5h me budilka zbudi v mokro in oblačno jutro in uspešno jo ignoriram do 6h. Ob 7:00 s Katjo odrineva in spet nas rahel dež pospremi po dolgi poti iz pristanišča. Skoraj 3 nm je do odprte morske poti.
Jugo se je medtem pomiril in rahel NE nam pomaga proti jugu. Valovi so dolgi in šibamo ga s preko 7 vozli. Cca. 15Nm pred Otrantom se oblala obrne proti jugu in to je trenutek odločitve. Skoraj bonaca, dobra napoved, močan južni tok in Volvo nas ženeta preko 8 vozlo, zato obrnemo v smeri Krfa. Bomo pa spet v temi pristajali, ampak že v Grčiji.
Otranto (ožina) nas posončita in nadremata, beremo, se pogovarjamo in občasno malicamo dobrote Brindisija. Mozzarela, pikantne olive, sušen paradižnik v olju in bel kruh, pa kraški zašink za vegije. Ob hrani se spomnimo na prijatelje. Matjaž in Dejan bi nam sigurno pomagala v nesreči.
Aja, ob raznih tankerjih nas obiščejo tudi delfini. Spet dva mala, ki norita okoli kljuna. Nika jim žvižga in steguje roke proti vodi, ampak se ne pustijo motiti.
Proti večeru, okoli 17:00 se prikažeta otoka Otonoi in malo kasneje Eirakoussa. Bonaca je in ob 19:00 obrnemo okoli SW rta Eirakousse. Mrači se, ampak odpravimo se proti mestu Krf. Idilična plovba ob osvetljeni N obali Krfa in nešteti svetilniki, ki nas varno vodijo. Katja kljub temu ne dovoli hvaljenja noči, preden nismo varno privezani. Ob NE rtu Krfa obrnemo proti jugu in vijugamo med trajekti in tankerji. Noč je svetla od neštetih luči Krfa. Na vzhodu nas spremlja albanska obala, ki je nekoliko manj svetla, zato pa so v rednih razmakih nameščeni močni reflektorji, ki svetijo po morju. NE vem ali iščejo švercerje ali prebežnike (menda jih ni več).
Novoletne jelke v noči se šele ob pomoči radarja in AIS sprejemnika spreminjajo v mesteca, zasidrane ladje ali hitre trajekte, ki včasih tudi s 30 kn brzijo skozi noč. Nika je šla že okoli 22:00 spat, ker se ni strinjala z nočno plovbo proti Krfu. Seveda, mnogo bolj udoben bi se ji zdel postanek na Eirakoussi in jutranja plovba do Krfa, ki bi jo prespala.
Okoli 23:00 priplujeva pred otoček kakšno miljo N od starega mestnega pristanišča in z reflektorjem poiščeva pot za mračen mestni pomol. Čeprav pilot govori o dveh pomolih, vzhodnem in zahodnem je živ le še vzhodni del. Na zahodu je zraslo novo trajektno pristanišče. Mandrač je poln turističnih ladjic, ki upam, da jutri ne bodo izplule, saj se privežemo eni na bok.
Varno privezan ob 23:20 je log kazal 6606,6 nm, torej smo naredili 116,4 nm. Motorne ure žal 2043,7 torej celih 16 in pol ur motoriranja.
Dodaj odgovor